Vårmammornas Danmarksresa!

Igår var Evelina utomlands för första gången!! Vi åkte nämligen Danmarksbåten till Frederikshavn med 15 andra mammor med deras små underverk!!
Det var egentligen en resa för mammor som fått barn i våras men jag och Evelina fick ändå följa med, mycket snällt :)
Evelina var äldst och höll humöret uppe mestadels resan så jag tycker att det var en väldigt lyckad dag.

Desireé som anordnade resan hade även ordnat så att alla mammor fick varsin Goodiebag med produkter som olika företag sponsrat med.

Allt detta var i Goodiebagen

 

Jag hade även turen på min sida och vann tre utlottningar under resans gång!!!

Moisturising eye gel ifrån Åhléns. En vintermössa ifrån Maria. Taco spice mix ifrån Desirée.

 

Här är lite bilder ifrån dagen:

Anette & Evelina väntar på frukosten!

 

Jag & Evelina

 

Mammasoffan!

 

Anette provar en farlig leksak i Frederikshavn!!

 

Simon sover gott i vagnen!

 

Vi hittade en gräsmatta utan för Frederikshavns kommunhus där vi kunde fika!

 

Påväg tillbaka till båten

 

Evelina bossar över alla bebisarna!

 

En trött tjej efter resan!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0