Dagen

Idag började min och Evelinas dag kl. 6 vi började dagen med att mysa i soffan och kolla på Oliver och gänget! Evelina gillar mest sångerna i filmen!
Sedan blev det frukost dags och en morgon promenad med hundarna. När vi kom hem tänkte jag ta en dusch men typiskt nog så hade vi inget varmvatten, det kom inget vatten alls!!! så jag fick ringa våran hyresvärd som helt enkelt sa att vi hade fjärrvärme så han kunde inte göra något åt det.

Ringde istället Aqua barn där jag hade tänkt att Evelina skulle fortsätta babysimma men vi har fått en tid mitt på dagen och då har jag tyvärr börjat jobba igen. Med min otur så fanns det inga lediga platser på helgerna men vi står som reserv i Partille så vi hoppas på att vi ändå kan simma till hösten.

Idag har jag också varit duktig! Har bakat piroger för flera dagar som vi kan ha i frysen, kokade även potatis och morötter till Evelina.

På eftermiddagen gick vi en sväng till Allum för att köpa Sempers droppar och byta solhatt jag köpte på HM till Evelina som var för liten. Tyvärr fanns den inte i en större storlek så hon får ha den gamla solhatten på midsommar. Hon kommer att ha en ur söt sjömansklänning ifrån Lindex.
På Allum träffade vi även Evelinas kusin och faster.

Nu ska vi leka lite på golvet sedan blir det ett bad och på med pyjamasen för att sedan sova.
God natt

 

 

Evelina leker i sin pyjamas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0