Morgondagen

Godkväll,
imorgon ska jag och Evelina åka på Nossebrosmarknad med mormor och gammelmormor.
Jag har inte varit där sen jag var liten så det ska blir kul och se om man uppfattar det lika stort som man gjorde när man var liten. Men när man var lite så var allt mycket större i ens ögon och tankar...

Det jag mins bäst är munkarna man köpte med sig hem, jag gillade dem utan kokos bäst. Får se om de fortfarande säljer munkar.

Jag har även strukit klänningen Evelina ska ha imorgon (känner mig lite duktig).

Rutig sommarklänning ifrån Lindex

Denna klänning ska Evelina ha på sig imogon

 

Nu ska jag packa resten av sakerna vi ska ha med oss. Har märka att när man får barn så måste man ha med sig mycket mer!! Extra ombyten av kläder, skötväskan, vagnen, bärsele, barnmat, vatten, leksaker m.m.

Efter marknaden ska vi åka hem till mormor och äta lunch och stanna överdagen. Förhoppningsvis blir det en kanondag!!



Kommentarer
Postat av: Anette

halva hemmet följer med när man ska ut :D

2011-06-30 @ 14:55:09
URL: http://tertsnom.se
Postat av: Kristin

Vad skönt att det inte bara jag som packar ner hela huset när man ska åka någonstans :D

2011-06-30 @ 18:27:34
URL: http://tnisirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0